sabriyeinalerkan ReisinKizi valla biz 3 bin topladik 2300 dağıttık 😂😂ama toplanan çocuğa gelir dagitilan babadan gider 😂😂 o yüzden gram alacam
sabriyeinalerkan ReisinKizi kocam 100 tl istedi cebinde hep 200luk kalmıştı bende para benim değil oğlanın ona sor dedim oğlum 3.5 yaşında no baba veremem o benim param kendime oyuncak Alaçam dedi 😂😂😂
Deletedmom_215 Rabiiul evet ben bir tane seyahat boy aldım hem dışarıda oyalamak için hemde sevecek mi sevmeyecek mi bilemediğim için ve çok sevdi onları. Bende büyük parçalısınıda alayım dedim. Bizim küçük parçalı olan bu şekilde :) ;
Rabiiul Deletedmom_215 çok tatlıymış ama kızım daha 8 ay 20 günlük ilerisi için düşünebilirim teşekkür ederim 🙏
NariNariKiminYari Rabiiul bugün sadece kayınvalidemin tarafıyla bayramlaştık kayınvalidemler çeyrek verdi o altın olarak kalıcak bayram bitiminde de paranın üstüne ekleyip altın alırım yine
GezginPaNDa Rabiiul Eskiden biriken Bayram harçlıkları bir çeyrek altın alırdı ama altın öyle bir fırladı ki artık çeyrek altının yanından geçmiyor harçılıklar Devletimiz var olsun hükümetiniz sağ olsun(!)
talhamamy Rabiiul sadece 300 tl topladık😃 veee aşırı geniş bi aile sahibimiz çocuğumun ilk bayramı dedesi amcası bile bi kuruş vermedi
Rabiiul ReisinKizi 15 bin topladık daha anne tarafına gitmedim kardeşime 500 verdim küçüklere 400 verdim başka çocuk yok zaten 😆