esmaamine canım ben götürdüm nöroloji doktoruna birkaç soru sordu eşim benimle ve bebeğimle alakalı doğum sırasında ters bişey olup olmadığını vs bir sıkıntı olmamıştı doğumumda zaten sezeryan ile doğdu daha sonra bebeğimin hareketlerine baktı bıngıldağına baktı doğduğundan beri küçük olduğunu söyledim bana baktı siz de minyon yüzlüsünüz dedi benim de baş çevrem 54 genetik çok etkili diye söyledi hatta ben aklım miktosefaliye kadar gidiyor dedim Allah korusun bi beyin kanaması ciddi bir kaza vs olmadığı sürece korkmayın dedi bir sıkıntı çıkmadı şimdilik