elizz_momm helal olsun çok düzgün eşiniz varmış ya maşallah diyelim. Bende hamileyken içime doğmuştu bir isim eşime söylemiştim tamam demişti sonra bir anda o isim yokmuş gibi davranmaya başladı sonradan öğrendim ki eşimin babası itiraz etmiş sonra eşim bir isim diye tutturdu artık görümcem mi koydu annesi mi koydu bilemiyorum ki eşimin düşünme kabiliyeti yok biri koymuştur kesin öyle konuldu isim beni ikna edip sonrada benimde gönlüm olsun diye başka bir isim daha koydu ama onu söylemiyoruz bile. Öyle birşey.