elizz_momm en büyük oğlumun adını eşim okuldayken seçmiş, tarih olimpiyatlarına gitmiş 7-8 sınıflardayken ve o zamanlarda ileride oğlum olursa koyacağım diye düşünmüş istediği gibi de oldu
İkinci oğlumun adını ben koydum
Üçüncüsünde eşim ve oğullarım seçenek verdiler ben de seçtim)