TalentedMom ikikedibirbebek 2025 yılı içerisinde 2 çocuk dünyaya getitirsen 2 çocuk parası alıyorsun öncekileri kapsamıyor böyle de bir saçmalık var
Elvinemine smnbr bizim ulkede de tek seferlik amma kac yildi bizde böyle .gule gule harcayin kızlar 🥰❤️amma vallahi 5000tele nasil geldiyse oylede gitdi bebgin bezi mamasi anca ediyor😁😂
sedatadik 2025 doğumlu ilk çocuk için tek seferlik 5bin 2 çocuk için her ay 1500 TL 3.cocuk için aylık 5bin TL 5yasina gelene kadar
TalentedMom Ada000 hayır öyle değilmiş 1.çocuk da 2025 de doğacak duyunca şok oldum arkadaş başvurmaya gitti ona öyle demişler