smnbr 01.01.2025 ve sonrası doğan ilk çocuk için 5000 tl İkinci ve üçüncü çocuk için de bir şeyler var Resmi gazete 14.maddeye bakın
Sogukbaklava smnbr ne bu aylık mı. 5000 tl beze yeter heralde 😂 çok oldu kızım bezi bırakalı. Ama varsa böyle bişey az da olsa destek
smnbr Aintyourmama Bilmem, zaten 2024 te doğduğu için bebem ben ilgilenmiyorum Başka kanun maddesi ararken tesadüf buldum paylaşmak istedim :)
TalentedMom ikikedibirbebek 2025 yılı içerisinde 2 çocuk dünyaya getitirsen 2 çocuk parası alıyorsun öncekileri kapsamıyor böyle de bir saçmalık var
deleted20517 smnbr peki 2. Çocuk için her ay 1.500 deniliyordu ilk çocukta mi 2025 doğumlu olması lazım bundan ötürü,yasadan önce 2. Çocuk için her ay 1500 deniliyordu da