[silindi] evet aslında biraz akışına bırakmak istedim ama çevrem bebeğimin parmağının küçülücegini söyleyip durduğu için endişeleniyorum ve bıraktırmak istiyorum 🙃biz mesela kızımın sorumluluk duygusu artması için kuru fasülye ektik o şuan kocaman oldu onu hergün suluyor kızım ,bazen hamur ile şekiller yapıyoruz ,boyama kitaplari aldım onları boyuyor (daha doğrusu karalıyor 😂)konuşmamız biraz geç olacak gibi 😢rabbim kolaylık versin işaret diliyle anlatıyor derdini küçük hanım 🙃