beratcim Kızlar güncelleme geçeyim aldım ben bebelacı 3-4 kere ancak kullanmışımdır su da erimiyor kesinlikle inanılmaz böyle hep pütür pütür kaldı. Bebeğim hiç bitiremedi içtiklerini de geri kustu bizde işe yaramadı yani aptamil aldım bakalım o nasıl olacsk