beratcim Bebeğim 40 günlük sütüm yetersiz olduğu için anne sütü ve mama birlikte gidiyoruz. Dopumdan beri sma kullanıyordum ama son zamanlar kabızlık ve gaz sorunu var. Mamadan mı kaynaklanıyor bilmşyorum ama bebelac ı duymuştum değiştirsem mi kararsız kaldım ikisini de deneyimleyen anneler yorum yapabilir misiniz acaba rica etsem
aylaa26 beratcim sma kullanmıstım bebeğimde çok fazla gaz yaptı bebelac gold kullanıyoruz çok memnunum
ikierkekanasii beratcim Bebelac gold kullanıyorum 5,5 aylık günde iki kere 90 cc içiyor diğer markayı kullanmadım bilgim yok 😊
huma216_ beratcim vallahi canım her cocukta her mama başka bsey yapıyor ben bugün bebelac gold aldım bir kere verdim çocuğuma şuan çocuğumu gazdan zapt edemiyorum bağıra bgra bir oldu basta aptamil kullndim çok güzel ilerliyorduk sma kullan dediler sma ya geçtim çocuğum kaka yapmıyor kabız oldu şuan şimdi sma verdim elimde mejbur en bir kutu bebelac öyle kaldı kalmasında önemli değil çocuğuma gaz yapmasında
rana0234 Ama optipro kullandık benim bebeğim de çok gazliydi,mamadan mi bilemedim,onunla başladık diye değiştirmek de istemedim.İsterseniz Bebelac goldu deneyin🤷
masalyldrm beratcim neredeyse tüm mamaları kullandık bebelac gold gazı azaltıyor ve kabızlık yapmıyor zaten sındırımı kolay bır mama dıyor doktorlar da
damlaasel_ beratcim bizde bebelac gold kullandık ama kızıma çok gaz yaptı Sma optıpro kullanıyoruz iyi geldı
masalyldrm bekt55_ her mama her benekte aynı etkıyı göstermez zaten deneyerek anlayabılırsın ancak bebelac mı sma mı dıye sormuş arkadaş neyden memenunsam omu soyledım bende
sadecesenmelek beratcim bebelac gold suda erimiyor kaşıkla eziyorum yine aynı tuhaf bir mama 1 hafta kullanabildim. Sma comfort kullanıyorum Ewet oda kabız yaptı napcaz bilmiyorum hipp te gaz yapmştı