neslihankyc ysl libre çok seviyorum miis gbi kokuyo kadınsı bir koku biraz da ağır. Bide uzun yıllardır burbery the beat vardır elimde hafif pudralı gbi bnce güzel bi koku 🙂 chanel chance, burberyy goddess bunlar da elimde olan kullandığım parfümler 🙂