[silindi] Newmother07 ya hiç oyun için kavgaya giremem eşim de kavga moduna girer direkt kötü oynayana laf söyler amaan pırt oyun yani 😅
ayisit [silindi] ev temizleme ve yenileme oyunu. Müşterilerin isteğine göre evi temizleyip yeniliyorsunuz. Bir de simse benzer yeni bir oyun çıktı İnZoi diye onu deneyeceğim. Demosuna baktım hoşuma gitti karakter yaratma ev yapma becerilerinin hepsi var. Simse göre daha ayrıntılı
[silindi] ayisit demosu yeni yayınladı dimi steamde var mı? Ev temizleme istemiyorum temizlik görmek istemiyorum 😅
ayisit [silindi] evet 2 gün önce yayınlandı, sanırım 25 dolar bugün satın alacağım ben de tam sürümünü 🥰
Nika [silindi] nintendo switch aldım zelda ve stardew valley oynuyorum benim çocuk 9da uyuyunca başındayım😂
[silindi] ayisit 25 çokmuş ama steam de mart indirimlerini bitirdi şimdi hazirana kadar yapmaz indirim tekrar 😕 ben önce starfield alıcam
ayisit [silindi] satın aldım bakalım nasıl çıkacak. Bir de korku oyunu seviyorsanız dark picture serisini tavsiye ederim mükemmel bir şey. Ayrıca detroit became human da mükemmel bir oyundur.
[silindi] ayisit korku oyunu öldür oynayamam ama biri oynarsa izlerim 😅 detroit become human 2 kere oynadım 2 farklı senaryodan mükemmel bir şey 😍
ayisit [silindi] dediğim korku oyunları da aynı detroit gibi kendi seçiminizle ilerliyor ama karar vermek için 3-4 saniyeniz var 😅
Kitsu Metin2 ne günlerdi ah beee 😍 Baya oyun oynardim hatta eşim bagimlisi oluyorsun diye kızardı bebekten önce Dota, volarant, mobile legends oynuyordum şimdi sadece mobile legends oynuyorum ancak vaktim kalıyor. Güzel kafa dağıtıyor
[silindi] Kitsu onu eşimle birlikte oynardık sonra wild rift çıkınca ona başladım elim gözüm ona alıştıktan sonra mobile legends gözüme basit gelmeye başladı dönemedim tekrar 🙈
[silindi] Pirasalipuding aynen bebeyle zor iş valla gece uyuduktan sonra bile eşim oynamıyorsa oynuyorum ki ağlarsa birimiz boşta olsun 😂 şimdi derbiyi izliyor diye girmiyorum mesela 😂
Kitsu [silindi] mantığı aynı mı bende bakayım. Bizde mbll aile oyunu gibi oldu tüm arkadaşlsrimiz oynuyor arada toplanınca iki ekip giriyoruz o yüzden birazda eğlenceli geliyor. Oyundan arkadaş bulup buluştuk bile düşünün 😅