JollyBaby Bugun son gün. Mubarek ramazan geldi geçti bile ne kadar hızlıydı öyle değil mi🥹 kapanışı hangi menu ile yapacaksınız? Ben güzel bir menü yapayım diyorum ama ne yapacağım bilmiyorum. Şöyle lavaşli dürümlü bir şeyler düşünüyorum ama karar veremedim. Fikir olsun hepimize yazın bakalim🌺
Meri-Mel JollyBaby Eşim yok hiç bişi yiyesim gelmiyor, köfte var biraz onunla bisiler düşüneceğim sanırım 😌 Son iki Ramazan çok hızlı geçti,ahir zamanda kıyamet âlemetlerinden biri de bu zaman hızlı olacak. Mevlam tekrar kavuşmayı nasip etsin.💜🌸🐣
tultanhanim JollyBaby Eşimin halası davet etti. Su böreği yapacağız orda. Ana yemek hünkar beğendi diğerlerini bilmiyorum.
JollyBaby uykusuzanne__ Ne yapacağımı bilemedigimde ve evde malzeme eksik ise Corba, makarna,salata yapıyorum en kolay ve lezzetli menu 😁
uykusuzanne__ JollyBaby dün yaptım bacım makarna içli köfte çorba vardı bugün de hiç bilmiyorum 🤷♀️ yemek yapmayı da sevmiyorum yemeyi de sevmiyorum
twobabymom_ JollyBaby kaynanamla kayinbabam geliyormuş kuru fasulye hasliyorum pilav salata yeter valla uğraşamam sabahtan beri temizlik düzen ile uğraşıyorum resmen bir yandan fasulye haşlanıyor kuaför randevum yaklasti
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala uykusuzanne__ yemek yapmayı da sevmiyorum Buradan yemek yapmaya bayılıyor gibi görünüyorsun, hamaratlığınla😂sjsjjs Şaşırdım şuan 🤣
uykusuzanne__ NeclaLeylaCeydaOhnealaneala hahaha kız öyle deme ya😃insan yapa yapa bıkıyor bende bıktım da eşim ve çocuklar için yapıyorum yoksa evde tek ben olsam asla yemek yapmam😃
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala uykusuzanne__ evde tek ben olsam asla yemek yapmam😃 Hepimiz öyle bacım 😂💁🏻♀️