rabilay 1 yaşına girdiğinden bedi böyleyiz. İlk başlarda atak bu geçer diye kendini teselli ediyordum ama 3 ay oldu artık kabullendim geçmeyeceğini ama psikolojik olarak çöktüm resmen 🥲
3kedili2bebekli bizdejantikizlardik ben yerde oturuyorum bir dizimde biri bir dizimde biri oturuyor sıkılınca oyuncak alıp getiriyorlar ve cooook ilginç bir şeymiş gibi davranıyorum kucağıma geri oturuyorlar oynuyoruz anca öyle 😂
bizdejantikizlardik 3kedili2bebekli Koltuk orta sehpa gibi şeylerin üzerinde gezmek en büyük eğlencesi bizimkinin 😄 Maksimum 20 dk oluyor bu dediklerin
bizdejantikizlardik Eylul301023 Geçen aya kadar iyiydik biz ya ne bileyim kabullensem iyi olacak galiba 😄
3kedili2bebekli bizdejantikizlardik yok benimkilerin tercihi bana yapışık yaşamak koltuğa oturunca da koltukta dibimdeler keşke öyle eğlenceleri olsa 😂
sezerckmom bizdejantikizlardik salı günü 16 aylık olucak ve biz dün çarşıda rezil olduk bas bas ağladı bebek arabasını ben surucem diye bütün insanlar bize bakti hiç bir şekilde susturamadm altını da değiştirmek zorlaştı inşallah en kısa zamanda geçer
bizdejantikizlardik sezerckmom Dışarıda bebekle sessiz sakin gezmeler de bitti anlaşılan 😄 Her şeyi kendileri yapmak istiyor inatlaşmalar başladı büyüyor bebelerimiz birey olacak shdkd