bizdejantikizlardik Kızlar bu mızmızlık, sinirlenip kendini yerlere atmalar, bu inatçılık, bir sn yerinde durmamalar felan nedir böyle ya 3 kilo verdim peşinde 😄 Sizin bebitolar mı böyle mi yoksa ben mi bozdum çocuğu shdkdh
yohh_yavv bizdejantikizlardik 17 aylık benimki Allah Allah diyorum saçlarım topak topak dökülüyor sinirden stresten 🫤
gktgemirshn bizdejantikizlardik 19 aylık dayak yiyorum resmen vuruyor saçımı yoluyor sinirini yenemeyip oyuncaklarını fırlatıyor kafasını yere vuruyor öpmezsek daha hızlı vuruyor acıyor diye gücünün yettiği kadar bağırıp ağlıyor daha sayamadığım bir çok şey😂🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
3kedili2bebekli bizdejantikizlardik yok bozmadin bence hepsi böyle bir de artı olarak yapistilar resmen bana ama cidden yapışmak tüm gün dizimde oturur gık demezler 😂
aysekaya_09 bizdejantikizlardik 15 aylık olduk son 1 haftadır çok mızmız çok duygusal herşeye ağlıyor ama öyle yalandan değil gözlerinden boncuk boncuk akıyor damlalar 65 atakmıdır ne zıkkımsa perişan etti bizi ya
bizdejantikizlardik gktgemirshn Ayy Allah sabır versin bacım yalnız değilmişim demek ki 😂 Bende dedim bizim yüzümüzden mi böyle sinirli agresif oldu ama genel olarak böyle galiba.
bizdejantikizlardik -sevimlipolyanna- Sorma yaa üzerine çıkabileceği her şeyin üstünde geziyor arkamı dönemiyorum çok tehlikeli 😭
bizdejantikizlardik 3kedili2bebekli Bu gık dememe işini nasıl başardın arkadaşım🥲 Benimki dizimin dibinde de olsa hoşuna gitmeyecek bir şey illaki buluyor da.
bizdejantikizlardik aysekaya_09 Dişlerden oluyor galiba ya. Valla komşular kapıya gelmesin diye yalandan sesli sesli kızım bezini değiştiriyorum sadece neden bu kadar ağlıyorsun felan diyorum dayak yiyor sanacaklar 😂
3kedili2bebekli bizdejantikizlardik ben yerde oturuyorum bir dizimde biri bir dizimde biri oturuyor sıkılınca oyuncak alıp getiriyorlar ve cooook ilginç bir şeymiş gibi davranıyorum kucağıma geri oturuyorlar oynuyoruz anca öyle 😂
gmz1991 bizdejantikizlardik 17 aylık olacak bikac gün sonra. Durumlar çok fena. Resmen huy değiştirdi. Sakin çocuk gitti yerine hırçın bişey geldi. Ne alt değiştirebiliyoz ne üst. Sürekli mızmız her şeye ağlıyo inatlasiyo. Bakalim bu da bi süreç diye düşünüyorum
bizdejantikizlardik gmz1991 Eylul301023 Herkes aynı dertten muzdaripmiş 🥲 Geçecek inşallah sabır diliyorum hepimize
Eylul301023 bizdejantikizlardik 17 aylık cinlerim tepemde geziyorum her şeyde kendini yere atıp ağlıyor kıyameti kopartiyor ama her şeyde devamlı mız mız sadece dışarıda olmak istiyor eve girmek istemiyor deli ediyor beni 😓
gmz1991 Uyku düzenleriniz nasıl? Bizimki tek uyku yapıyor ama akşamı zor ediyo. Iki yaparsa da çok geç uyuduğu için oyalamaya çalışıyoruz
bizdejantikizlardik gmz1991 Tek uyku dayanamıyor benimki. Yani 2 saat uyusa dayanır ama 1 saat uyuduğu için mecbur 2 uyku yapıyoruz şimdilik.
bizdejantikizlardik Eylul301023 Geçen aya kadar iyiydik biz ya ne bileyim kabullensem iyi olacak galiba 😄