ralpyyy Kızım 27 aylık oyun atölyesine gidiyoruz; haftada 2 gün ve ebeveyn katılımlı. Buna rağmen bazen zorbalık yaşıyor ve ben ya da öğretmeni müdahale edene kadar olan oluyor. Hiç alışma süreci olmadan ayda 6 günde olsa bir anda 08:00-17:00 çocuğunuza çok ağır bir travma yaşatabilir. Ki kızım olumsuz bir olay yaşayınca ‘’Anne eve gidelim.’’ diyor. Bana da kreşe ver zaten kendini çok iyi ifade ediyor, diyenler oldu ama kesinlikle katılmıyorum. Çok zorda değilse ebeveynler, kreş son çare olmalı 3 yaştan önce. Bakıcı da tamamen güvenilen birisi değilse düşünülmemeli. Ben bakıcıya da güvenemediğim için kendim bakmayı tercih ettim. Sizin yerinizde olsam daha sürenizde varken, çocuğumla doya doya verimli vakit geçirmeyi, oyun gruplarına götürüp kreşe alışma sürecini kolaylaştırmayı tercih ederdim, ki bunu yapıyorum şuanda. Yıllarca çalışma hayatıyla ömrümüz geçecek, ama bu günler geriye gelmeyecek. Sevgiler🌼