ralpyyy yani kreş kabul eder ama aylık tam fiyat alırlar bence, ayda 6 gün parası almaz .. ayda 6 gün gittiği kreş e de çocuk çok alışamaz ve daha çok küçük sizden her ayrıldığında travma yaşayabilir bağlanmanız nasıl bilmiyorum ama .. kreş güven bakımından daha olumlu daha güvenilir ama çocuğun alışma sürecin olumsuz olur gibime geldi. Bakıcı da evde bakacak 6 gün bu daha iyi ama bakacak kişi güvenilir mi işte o var ve bence kesinlikle sizin evinizde bakmalı bakacaksa da çocuk güvenilir alanından çıkmamalı.. bir de altını da değiştirecek sanırım henüz bez bırakmamıştır o yüzden cameralar heryerde olmalı