durubalci bizimkisi farklı bı durum açıkçası . Biz bir buçuk aylıkken açık kalp amelyati olduk zaten doğum kilomuzda düşüktü kalbindeki delikten dolayı. 6 aylıkken 6 kiloydu raporlu mamaya başladık . Ek gıdadan çok mamayayla geçti . Ek gıda olarak bı turlu outurlu kabul etmedi yutma çiğneme yapmadı . Reflumuz var ileri derece gastro bölümüne gittim KKB yönlendirdi midede yemek borusunda hamd olsun sorun yok . Yani şuan yeni yeni ağız içi masajları bitti yiyecek dokunmada duyu hassasiyeti olduğundan dokunmuyor ve yemek istemiyor . Allah’ın izniyle olucak . Keza oluyorsa yavaş yavas . Corbalarimiz sehriyeli olmaya başladı mesela . Kek ve bisküvi minik minik dokunup yiyor . Bakalım zaman ve sabır . Bizim dürüm farklıydı yani . En başta sağlık kilo yerine oturur illaki