Benim kızımda 2850 / 48 cm doğdu . Şuan 18 aylık . 82 cm 11 kg . Kilosu görünüşte iyiyse doktorda normal diyorsa takılmayın . Doktorumuz kilo alınır verilir önemli olan boy demişti . Şuan benim kızım sütte belirttiğim kilo ve boyda . Diğer kız çocuklarına göre minyon duruyor . Zaten anne karnında da kilo almıyordu . Çok şükür sağlıklı bundan 3 ay önce 76 cm di kafaya çok takmıştım hafta iki defa somon yedirdim birer dilim . Belki faydasını görmüşüzdür