Deletedmom444 [bilinmeyen] benim hayat zor canım ya doğum iznim bitti yıllık izindeyim ne olacak bilmiyorum 😔büyük oğlum zorluyor yine sabır sabır işte canım ya küçük oğlum uysal olacak ama inşallah içime doğuyor zaten büyük oğlum bebekken de çok zordu
Deletedmom444 [bilinmeyen] beslenmeme dikkat edince 70 oluyor ilave mama veriyorum günde bir ya da iki kez 30-60 arası. Ama gel gör ki iki öğün yemek yiyebiliyorum gece çok geç uyuyor bebiş saat ikiyi buluyor sonrası malum öğlen 12 de kahvaltı çocuk uyudukca yatıyorum o saate kadar tek istediğim uyku oluyor 😴😝
Lesya Deletedmom444 sizin tartistiginiz post açık zaten ordan gordum üstüne iki gün sonrası pirinc ununa yorum yapmanız bu kadar kısa sürede ilgimi çekti ayrıca akinla olan tartismanizda beni ilgilendirmiyor çok gereksiz
Retina habibe_omerasaf mutfakta bebek var instagram takip edin orda ay ay yemek yarifleri var bende yeni başlıcam ek gıdaya prdan bakıyorum tarif falan
ygmr EmineGneDemir csnim suda yumuşatıp yiyeceklerin icine karistiriomssn yogurtdum falan kabizliga iyiymis
Deletedmom444 [bilinmeyen] gündüz sıkıntı yok gecede yok hemen alıyor ama ne oluyorsa gece 10 _12 arası direniyor her gün ne alaka anlamadım tam huysuz saati işe başlayınca mecbur kalcam biberon daha çok hayatımıza gircek
Deletedmom444 Deletedmom444 12-2 arası uyuyor ya iyice uykusu geliyor o saate kadar gün içinde yarım saat uyuyor çünkü 😁ondan huysuz