ctml1901 alerjikbebekannesi12 teşekkür ederim sağolun her şeyi de yedirmeye çalışıyorum ama yinede bagisikligi dusuk çok sık hastalaniyo
aybarsmom34 alerjikbebekannesi12 Çok teşekkür ederim. Bugün olduğuna eminim, daha öncesi yoktu. Üzüldüm şimdi. Belkide kaşındı ama ben anlayamadım
aybarsmom34 askbebegimmbenim Çok teşekkür ederim. Keşke yazacak bir doktorumuz olsa. Özele götürmeme rağmen maalesef ki numara paylaşmıyor doktorlar. Sonra işte böyle napacağımı şaşırıyorum.
askbebegimmbenim aybarsmom34 ama öyle şey mi olur doktorunuzu değiştirin canım çünkü gerçekten ihtiyaç duyuyoruz ister istemez
svncgldgn aybarsmom34 hımm dışrudur bize ek olarak verdi de doktorumuz o yüüzden önerdim size de diğer yandan pişik normal dedi bize antibiyotik ağır ilaç olduğu için
beyzzsenturkk_ aybarsmom34 bende cefaks kullandığımda öyle olmuştu vücudu benek benek olmuştu anında ilacı kesip sağlık ocağına gittim alerji yapmıştı bence tekrar doktora gidip farklı bir antibiyotik isteyin her bebeğe aynı ilaç iyi gelmeyebiliyor