Ay kızlar bebeğim hastaydı. Doktorumuz augmentin yazdı. 2 gündür kullanıyorum ishalide var ve bugün bebeğimin poposu akşama doğru aşşşşırı derecede pişik olmuş kabarcıklar olmuş bildiğiniz ve biraz önce farkettim ki sırtında da minik minik sanki sinek ısırmış gibi şeyler çıkmış. Sizce alerji mi yaptı ya ? Bu Arada daha önce de 1 kere kullanmıştık. 400 50 mg olanını ama hiç sırtında öyle şeyler çıktığını yada poposunun bu kadar pişik olduğunu görmedim. 🥹 Akşama doğru olduğu için ulaşacak doktorumuz yok maalesef