Crss Ben yazmayı sendende iyi biliyorum tamammı?git kendin doģru konuşmayı yazmayı öğren.ben azeriyim kendi şivemde yazmayı beceriyorum bu senin problemin değil.git kendine başka problem ara.2.Cahil sensin.Sen hansı hakla bana ve benim gini arkadaşlara cahil diyorsun?Cahilin tekide sensin o bir tarafida sensin agzini bozma konuşmanada dikkat et.burda senin karşinda bebek falan yada ailenden biri yoktur.klaviatura delikanlısı gibi gösterme kendini.gûcûn yeterse karşindakilarada bunlari soyle.
Sana ayip adepsiz birşey yazmadim boyle konuşasin benimle.
Ben cahilsem o zaman benim taraftarlarimda cahil dimi?
Be öģretmenim bu bir.2cisi Hemşireyim .Senin gibileridir doģru bildiyi yalnişlari veren.3.Azeriyim.Nasil becerirsem oylede yazarim!Bazı türklerden daha iyi yazmayı beceriyorum git kendine ver o çoçuk akillarini beni yalniş sayma digerleriyle
4.Hadi işine bak sinirini egonu kime sinirliysen o adamdan çık