Crss hangendı ben yenıdoğan hemsıresıyım,bilinki bir cok doktordan daha cok bilgili oluyoru cunku deneyımlerımız bunu gerektırıyor.. bende bılıyorum kılo bası mama hesaplaması domtorlar kıloya gore bolup ahanda bu kadar ıcecek dıyorlar! Ve bebekler malesef ılk 2ay hafızalarmda doyma hıssı olmadığı ıcın ne verırsenız yerler! Temkınlı gıtmessenız eğer reflu gıbı bır cok sebeplere maruz kalırsınız! Aman sız Doktorunuz ne dıyorsanız oyle yapın ! Ozaman 3aylık bebek 180yer dedığınızde yemedığınde aman nıye yemıyor vah vah tub tuh bu ılk ay 120yerdı yaaa dıyıp doktor doktot gezersınız yada reflu ıcın mazallah bır cok ılac başlarsınız her bebek farklıdır unutmayın ve her beslenme farklıdır!