peripella22 bilecikteyiz, asayiş vs çalışma koşulları nedir bilmiyorum ama karargahta ve idari kısımda arkadaşlarım ve eşleri var 8,5-5,5 mesai, bazılarının nöbeti oluyor o zaman 24-36 çalışıyorlar. Şehir olarak çok rahat, büyüm şehirlere çok yakın buraya geldiğimiz için mutlu olmuştum