patatess Yeğenimin ne hale geldiğini görünce ben vakti gelince kendi bebeğime hemen yaptırdım. Bir yan etkiyle karşılaşmadık.
gunes716_ mervetktl yaptırmadm umarım hastalık falan bulaşmaz rota virüsü kötü bir şey pişmanım yaptrmadgm için
ipekkusunannesi mervetktl ben yaptırdım tavsiye ederim yakın çevremde aşı yaptırmayıp yatış verilen bebekler oldu. 2 doz ilk dozu en geç 3ay 15 günlüğe kadar yaptırmanız gerekiyor
ipekkusunannesi mervetktl hiçbir yanetki yaşamadık kakası biraz kokulu oluyor baxı bebeklerin ateşi çıkabiliyormuş
Tugba19_ mervetktl 2 çocuğuma da yaptırdım hiçbir yan etki olmadı . Doktorunuza danışın ve yaptırın bence önemli bi aşı çünkü.
mondecaidensecmeler mervetktl bende oğluma yaptırmayı düşünüyorum oğlum 2 aylık.ilk oğlum rota oldu rotadan dolayı hidrosefali hastası oldu çocuğu mahfetmisti insanı eritiyor bu oğlumun geçirmesini istemiyorum
maysamoms33 mervetktl yaptırdım 3 ve 5 aylarda boş diye ağızdan veriliyor hiç bir ateş kusma huzursuzluk olmadı şükür
alyalena06 mervetktl Ben yaptırdım çünkü ilk kızım aşısızdı rota oldu çok ağır geçirdi Dr 3 dozluk yaptı bize zaten ağızdan alınıyor yan etki vs yok gayet rahat geçiyor kusmaması için önceden besleyin aşıdan sonra en az 20 dk bişey yemesin