Oğlum şu an 17 aylık rota aşısını yaptırdım, ve 10 gün önce rota oldu hastahanede 1 gece serum için kaldık ve taburcu edildik aşı sayesinde çok ağır geçirmedi ve ertesi gün beslenmeye başladı . Aşı yaptırmayıp 2 çocuğuyla 5 gündür hastahanede yatan kişiler vardı. Rota aşısı olmamak için değil daha hafif geçirmek için beslenme devam etsin bunun için var. Yaptırmamayı düşünmek o çocuğa eziyet. O çocukların beslenmemesi , sürekli kusma ishalden ne hale geldiklerini görsen bunu düşünmezsin bile