emelea merhaba yazdığınızı yeni gördüm kusura bakmayın bizdeki belirtileri boy kilo gelişim geriliği karın şişliği kakası ne kabız ne ishal gibi ama tam sindirilmiş gibi de değil yumuşak bu normal olanlara benzer şekilde olduğu için ayırt edememiştim ama diyetten sonra sertleşti o zaman anladım hep yorgun bitkin gibiydi biraz oynar yorulur boynuma atlar uzanırdı çok yere düşerdi iştahsızlık çok fazlaydı yemek görünce hayır istemem diyip dururdu hazmetme olmadığından rahatsız oluyordu büyük ihtimalle kan testleri sonucu kaç çıktı acaba o süre zarfında gluten tüketimi çok olmadıysa yalancı negatif çıkmış olabilir gluten tüketip öyle girdiyse doğrudur sonucu negatiftir umarım sizin negatiftir