Meri-Mel özeldeki doktorum kilosunu gayet normal olduğunu, kafasındaki iriliğin de normal olduğunu hatta bazı zamanlar yanlış ölçüm bile alınabileceğini, istemiyorsam beslenme ve şeker takibi yapabileceğimi söyledi böyle ilerleyeceğim bende zorlamak istemiyorum kendimi