Geçen post açıp sormuştum , yaptırmak istemediğimi dile getirmiştim fakat bebek biraz iri ve kafası da öndeymiş. Birazdan yapılacak. 8 saatlik açlık var buna dikkat ettim, idrar örneği alacaklarmış ilk idrar mı olacak ? Bir de şu an susamış hissediyorum su içemiyorum değil mi ? Bilmem ve dikkat etmem gereken başka bir şey var mı acaba ?