gokce21 Doğumdan hemen sonra içilen 2-3 fincan filtre kahve çok iyi geliyor ayrıca size geralgine-k yazmış olmaları gerekirdi içeriğindeki tetrahidrokannobinol sayesinde ağrıyı tamamen geçiriyor. Baş ağrısı yaşamadım ama sezaryen sonrası acı ve ağrılar için bire birdi.