gokce21 ay ben tekrar acillik oldum gözlerime kadar vurdu o ağrı sezeryan ağrısı falan hikaye, kafama vura vura artık deli oldum yemek yiyememiştim 2,gün sadece yatınca geçiyordu çocupumu emzirmek istemiyordum tuvalete gitmek istemiyordum sırf ağrıyor diye ,bana dedi acildeki anestezi doktoru yatış verelim 1 günlük tedavi uygulayalım bende olmaz demiştim 1 gün önce çıktık hastaneden diye sonra bana parol+kafein olan ilaç verdi parolun içinde ekstradan kafein varmış onu 3 öğün içtim ve ziftt gibi neskafe içtim bardak bardak yavaş yavaş belime doğru indi ağrı ordan çıkıp 4-5 günde gitti ağrı