dsinemak Mardin Derik de görev yaptı eşim 5 yıl. Sosyal aktivite yoktu ama iyiydi. Görevler normaldi 2 gün gider 3. Gün dönerdi sonra pandemi zamanı köylerde kavga gürültü oldu mu 5-7 gün arası gitmeye başladılar. Timler çevire çevire yapıyordu. Zordu da geçmiştir herhalde artık biz ayrıldığımız da 2022 ydi