Kız kardeşimin eşi Bitlis’te görev yaptı hâliyle çok gittik. Uçakla Muş’a gidiyorduk ordan arabayla Bitlis’e.. Bitlis merkez bildiğin köydü ama yarım saat ileride Tatvan vardı ora çok güzel. Lojman da eski ve bakımsızdı ama oradaki arkadaşlığını hala anlatır kardeşim. Mardin ruhu olan bir şehir çok güzel çok başka. Umarım Mardin çıkar size. Hakkınızda hayırlısı olsun 💜