zeynepsd Ay benimki de 4 aydır evde duruyor tekrar Oxford’a gidersem oraya gömeceğim. Böyle şeylere çok inanmam aslında ama önemli olan niyet 😅
mhtpdrmz mutluanne_80 ay yalnız değilmişim 😂 oğlum 6 yasında anı kutusunda duruyo. kızımda 3 aylık onunkını de kutuya koydum
gokce3535 1gebeshanim evde duruyor bısey yapmciaö kv çok ıstedı ama vermedım ısrar ettı sakladım hemen öyle şeylere ınanmıyorum 🫠
saripitircik Oğlumunki evde duruyor inanmam aslında böyle şeylere ama annem benimkini mahallede bi caminin inşaatı yapılırken oraya atmış evlendikten iki sene sonra hiç planda yokken eşim oraya görevli geldi tesadüf olabilir ya da inanmak mı gerekir bilemedim😀
Hyry9004 nnoktaa 1gebeshanim kızımın bağını 4 yık sakladım oğlumun başını 1 ay sonra eşim umreye gidince oraya görmesini istedim. Hurafe olduğunu biliyorum ama içinden öyle geldi ☺️
EsilaMiracAyazEren_Moms 1gebeshanim ben kaybolmasın diye poşetin içine koymuştum. Annemde valizimi temizlerken poşeti çöp sanıp sobaya atmış 😂
urasege35 denizalismom benim de aklımdan geçen yer pilot olmasını çok isterim oğlumun tam olarak nereye nasıl gömdünüz 😂🙈