[silindi] 1gebeshanim bizimki de kitaplıkta duruyor gömmek ya da atmak istemiyorum bebeğimle bağımız hep evimizde olacak inşallah ❤️
myavocado nnoktaa TV ünitesinin çekmecesinde benimki de, anı kutusuna kaldırırım diye koymuştum oraya 6,5 ay kadar önce. Bu yorumu okuyunca anımsadım 😅
Hyry9004 nnoktaa 1gebeshanim kızımın bağını 4 yık sakladım oğlumun başını 1 ay sonra eşim umreye gidince oraya görmesini istedim. Hurafe olduğunu biliyorum ama içinden öyle geldi ☺️
nnoktaa mutluanne_80 en güzelini yapmışsınız. Duygusal yaklaşmak gerekirse. Oğlum büyüdüğünde gösterip bak anasının ballı lokumu biz birbirimize bununla bağlıydık demek istiyorum. Gerçi erkek çocukta ne kadar etki eder bilinmez 😂
mhtpdrmz mutluanne_80 ay yalnız değilmişim 😂 oğlum 6 yasında anı kutusunda duruyo. kızımda 3 aylık onunkını de kutuya koydum
merveipkknn Ben cope atalim demistim ama annem sifonyere koymus orda duruyor hala elime gelirse atarim benim icin onemsiz bisey o 😅
elifkesim 1gebeshanim hiç bir yere gömmedik 🥹 ben kıyamadım hurafe olduğunu düşündüğüm için. Odasında çerçeve yaptırdım eşimin çiçekleri için yaptırdığım anı çerçevelerinden oğluma hazırladım 🥰
4298 Bebeğimin halası çapa tıp fakültesinden mezun olduğu için bağı düşer düşmez kendısı aldı fakültenin bahçesine gömdü🤩kendisininki de oraya gömülmüş ve ordan mezun tesadüf mü artık bilemedim😌
KayraVeAnnesi_06 1gebeshanim Oğluma ait bir kutu yaptım ilklerinin olduğu her yaptığı şeyleri yazdığım not defteri falan , göbek bağıda içinde duruyor
endoplazmikretikulumiste 1gebeshanim çok çok farklı bir yere gömdüm asla asla söylemem sadece eşim ve ben biliyoruz şimdiye dek kimsenin gömmediği bir yere