btba Böle bi durumla karsılasan varmı acaba merak edıorm çok basına gelen ne demek, kanser dıyor ıntte okuyorum hep
kubramomm- btba Annemde vardı canım endoskopiyle çıkmıştı mide kalınlaşması gastrik tarzı rahatsızlıklar mide duvarında kalınlaşma yapıyor bizde internete baktığımızda öyle şeyler yazıyordu baya korkmuştuk ama o çok ilelri derece olursa annem ilaçlarla düzeltti canım korkma sende canm
Boncuk_06 btba evet ilaçlı tomografiye girmistim o zaman çıktı raporda endoskopiyle kolonoskopi istedi size ne dediler acaba yada ne tür şikayetle gittiniz hastaneye
btba Bnm babamda çıktı ultrasonda doktor mıde duvarı kalınlaşması var demıs endoskopi yollamış, sızın neden kaynaklı kalınlasma
Boncuk_06 btba yüzde seksen stres skintı dedi çocuklugumdan beri gastrt var oda yaptı büyük ihtimal dedi sorun yapacagın bi durum yok dedi kanserle ilgilide ufacık bisey söylemedi
btba Boncuk_06 ay geçmiş olsn inş bizede öle der, bizimde hıc bı mıdeyle ılgılı bı problemımız yok ultrAsonda öle cıknca doktor deyınce korktuk, siDe herhanhı bı problem oluyomu şikayet, tekrar endoskopi oldunMu yada bıbtedavı uyguladımı gectmı
Boncuk_06 btba sizede çok geçmiş olsun ne olarak gittiniz hastneye karın agrısı falanmı daha girmedim 30 nisanda girecem sizin ne zaman yani babanızın
btba Boncuk_06 yok genel ultrosn taraması yapıldı öyle likle çıktı hıc karın agrısı hazımsızlık şişkinlik hıcbısr yok daha bzde endoskopi olmadık sıra alıcak
Boncuk_06 btba bende öyle midem için gitmedim ama tomografide çıktı korkulacak bişey yok dedi doktorum bende arastrma yapmstm internetten kanser benim karşımada çıktı sonra bıraktm arastrmayı doktoruma odaklandım
btba Boncuk_06 yok anestezi ıcın EKG cekıldı orda rıtım bozukluğu cktı çarşamba kardiyoloji ye gıdıcek o onay verirse daha endoskopi ıcın gün alıcak
Boncuk_06 btba anladım cok geçmis olsun durumları banada bildirirseniz sevinirim süreç nasl ilerleyecek bende merak ediyorum