barlasinannesiii Kızlar oğlum 4.5 aylık sütüm yetiyor mu yetmiyor mu anlamıyorum. Sizler günde kaç kere kaç saatte bir kaç cc veriyorsunuz?
ipekipek1 barlasinannesiii Kızım 4 ay 7 günlük. Aslında her gün değişiklik gösteriyor. Genelde 2-3 saatte bir 120- 150cc arası içiyor. Sabah ikinci öğünde 180cc içiyor. 08.30-09 arası gece uykusuna geçmeden önce 90cc mama veriyorum. Gece 4-5 gibi 100cc daha içiyor.7.30’da uyanıyor.
besra11 barlasinannesiii benimde 4.17 günlük bi kızım var hem mama hem sağım olarak gidiyoruz 5 doz mama yapıyorum 3.4 saat idare ediyor sonra da emerse emiyor emmezse sağım yapmaya devam ediyorum öyle veriyorum zaten doymazsa ağlıyor bizimkisi ama yeterli ya
aselkussum barlasinannesiii benim kızım 5 ay 26 günlük yani 2-3 saate bir 120 iciyo fazlasını icmiyo kilosuda hep alt sınırdan aliyo ama çişli bezi 4-5 dolu çıkıyor sanırım alerji diyetinde dolayı biraz besleyici ligi yok kilosuda dün tartldik 6500 çıktı yani sanırım doyuyodur bebeğiniz
barlasinannesiii ipekipek1 bende sabah ilk öğünde 160 cc veriyorum sonra her iki üç saatte 120 cc içiyor ama emin olamıyorum
mermer000 ipekipek1 her sağımda o kadar sütümüz geliyor mu ? Maşallah 🧿 bende sağarak veriyorum ama sabah 120 sonra 30 gidiyor 😔
barlasinannesiii ars9824 peki kilosu nedir bebeğiniz 4. Ay kontrolümüzde 6.100 gr çıktı. Doktorumuz bu ayda 7 kiloya yaklaşmasını bekliyoruz demişti ondan içime dert oldu herhalde
ipekipek1 mermer000 Süt arttırmak şçin 20+10+10 dk sağıyorum. O şekilde artıyor. Bir de takviye kullanıyorum. Gece çok dolmuş oluyor. Dolduğu için rahatsız olup sağıyorum. Sabaha gene doluyor.
barlasinannesiii @aselkussum anladım bende veriyorum içiyor devamını içerde aslında ama benim 120 cc den fazla gelmiyor bir sabah geliyor 160 / 180 cc arası sonra hep 120 cc
aselkussum barlasinannesiii benimde öyle geliyor aslında ama kızım çok iştahlı değil kimi günler zorla yediriyorum bazı günler yarısını bile yemiyo öyle olunca kaliyo eksik olursa o şekilde tamamlyorum
ipekipek1 barlasinannesiii Aslında her bebeğin kilosuna göre alacağı miktar değişiyor. 120 cc sonrasını versiğinizde susuyor mu?