aslanimalp sağlıcakla büyüsünler, illaki dönem dönem zorlukları oluyor çıkarmıştım diyorum hiç pişman değilim, şimdi kızım 3 yaşında oğlum da 20 aylık büyüdüler, hem arkadaş oldular hem kardeş oldular, aynı oyunlardan, aynı etkinliklerden, aynı yemeklerden zevk alıyorlar, ortalama aynı saatte uyuyup aynı saatte uyanıyorlar, birer yıl arayla okula başlayacaklar. Bence böylesi daha güzel, ilk 1-1,5 yıl İnsan biraz zorlanıyor ama ondan sonrası hem anne için hem de çocuklar için daha rahat oluyor. Mesela kış boyunca evde çok sıkıldıkları söylenmez Çünkü sürekli yan yana olan iki arkadaşlardı birlikte oyun oynuyorlardı etkinlik yapıyorlardı, tek çocuk olsa mecburen onun oyun arkadaşı anne olacak anneden de belli bir zamana kadar zevk alıyorlar kendi yaşıtlarını istiyorlar, ben halimden memnunum zaten isteyerek yaptığım için ilk bir buçuk iki yılı fedakarlık yapmak için gözden çıkarmıştım