Aysedemir__ Selam kızlar adetim 3 gün gecikti test yaptım bugün erken gebelik testinden bir tanesi biraz silik çıktı tam kırmızı çıkmadı acaba hamilemiyim bilemedim
BordoHuniliAnne Aysedemir__ Ben her iki çocuğumu da erken hamilelik testindeki silik çizgi ile öğrendim, daha sonra kan verdiğimde kızım da Beta HCG 67,oğlum da 49 çıkmıştı yani bence hamile olabilirsin
BordoHuniliAnne Aysedemir__ benimkilerin arası 17 ay😅 Tabii ben ikisini de kendim isteyerek yaptım o ayrı mevzu her şey gönlünce olur İnşallah💕 nasibi varsa bir şekilde dünyaya geliyorlar, en iyisi Kan verip garantilemek
aslanimalp BordoHuniliAnne ay benimkilerin arasında da 16 ay olacak şuan hamileyim ve isteyerek 🥲 çok zor oluyor mu pişman oldunuz mu yoksa iyi ki oldu bir arada büyüdü mü diyorsunuz 🥹
Aysedemir__ [silindi] korunuyorduk ama bir kere korunmadık az bişeyle bile hamile kalınıyor demek ki maalesef hiç hazır değilim çok moralim bozuk aptal kafam hap kullanmadım böyle oldu
Aysedemir__ aysebb Allah bağışlasın canım hepsini gerçekten insan kendini hazır hissetmeyince kötü oluyor istemiyor
zeynep91 Aysedemir__ k bakmayn gülmem geldi az bsey dediginiz seyde milyon sperm oluyo tabi kalırsınız bile bile lades olmus siznki yapacak hcbsey yok bu saatten sonra sağlıkla alın kucagınıza🤲🥲
denizse Aysedemir__ yani mantık olarak korunmazsaniz az birşeyi geçtim damla bile olsa hamile kalma riskiniz var üzgün olmamak için korunmanız lazımdı maalesef
aysebb Aysedemir__ Keşke ertesi gün hapı falan alsaydınız dicemde birşey olmaz sandınız sanırım. Olan olmuş eşiniz ne diyor bu duruma ?