mutlumami Ebrubulut ya bizimki de iki yaşına kadar pek konuşmadı sonrasında birden açıldı o yüzden bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum. Biraz daha destekleyin ama bence konuşun kalabalık ortamlara götürün filan