Grimor88 Molfix kullanıyoruz hiç taşma yapmıyodu ama artık küçük geliyo sanırım 2 haftadır her gece zıbın don ne varsa ıslak.. Elimizdekiler bitsin 6 numaraya geçeceğiz. Bez küçük geliyosa o da taşma yapıyo olabilir
Prenses_annesi22 smnbr bnm oglumds buyuk kullanınca tasıyor bezı molfıx 5 kullanıyorm suan da tam gelıyor tasma vs yasamıyorm cok skur yoksa sbh ust degsyorm surklı