smnbr benim oğlum o aylarsa çok deli uyurdu, bazı geceler de zıbın kenarlarında ıslaklık oluyordu. Yetişkinler gibi sağa sola dönmeyi beceremezdi , Uykusunda kalkıp oturur etrafa bakınır farklı yöne yatardı. Uykusu nasıl? Benzer davranışları olabilir mi?