rachelgreen_ bsr1995 adet düzensizliği yaptı bende. 10-12 günde bir oluyordum ve çok yoğun oluyordu en son kadın doğuma gittim muayene temiz çıktı dostinex yapmıştır dedi doğum kontrol hapı verdi o düzenledi şimdi
_SerenN_ Merhabalar bende kullandım sağlık ocağı yazabiliyor herhangi bir yan etkisi olmadı ve kesti iyi ki kullanmışım yoksa mastirit olacaktım az kalsın
bsr1995 _SerenN_ pazartesi gidicem inşallah babada verirler , bebeğinizin aylığı sordular mı yada neden istediğinizi