Zeyzey6645 demir2606 merhaba ben bugün başladım içmeye aile hekimine yazdırmıştım önceden ama bir türlü kesmeye karar veremiyordum dostinex adı inş eti eder dün gece sonlandırdık emmeyi inş kesilir
Gokturkanne demir2606 benim sütüm günlerce kesilmedi eczaneden aldığım ilaç sayesinde bir haftaya kalmadı mastit olmadan kesildi. Yan etkisini de yaşamadım ben tavsiye ederim
bsr1995 Bebekanneesi ben istedim bana vermediler bide hiperlaktasyon yaşıyorum ilaç dostinex veriyorlar bi nevi hormon ilacı, siz ne için kesmek istiyorsunuz
bsr1995 Zeyzey6645 ilacı kullanırken emzirme yasak oluyor dimi nasıl kullanıyorsunuz , bu ilacı alabilmek için gitmediğim cerrah doğumcu kalmadı kafama görende kullanmak istemedim aile hekiminin vermesine çok şaşırdım
Zeyzey6645 bsr1995 tamamen emzirmeyi bitirdiğiniz zaman yarım yarım sabah akşam 3 gün iç dedi sonra kesilmezse haftada 1 iç dedi öyle bakalaım bugün ilk gün sabah akşam içtim herhangi bir yan etki görmedim
Zeyzey6645 demir2606 merhaba ilk günüm hafif şişti şuan için ama ağrım yada acım yok kaşınma var biraz yarın daha çok şişer diye tahmin ediyorum 3 güne kesilir diyorlar umarım ağrısız acısız atlatırım
Zeyzey6645 bsr1995 bugün 2. Gün şişme var ama can yakacak derecede değil sanırım kesecek gibi normalde 1 gün akşama kadar emmese çatlayacak gibi olurdu 2. Gün bugün iyiyim şükür