Çok zor 2 çocukla 1 haftadır temizlemeye çalışıyıırm ve bugün camları sileyim dedim tabureye çıkıp siliyordum en son bezi yıkamak için indiğim de arkamdan oğlum geldi ve tam arkamı dönmemekle tabure ye çıkıp pencereye sarkmaya doğru giderken yakaladım o yüzden vazgeçtim temizlik yapmaktan yani onlar uyurken en azından silmeye devam edeceğim aman siz de dikkat edin kızlar herşey bir an da oluyor. Çok korkuyorum ve başıma gelmesin diye diken üstünde büyüteceğim galiba . Bu arada 16 aylık oğlum