Hah hah sarılıktan 16 saat hastanede Fototerapi aldık ne çektik ben bilirim suan 43 günlüğüz yeni geçti düşün
Öncelikle 15 dakika emdi falan yok gerekirse suya sok uyandır emdir 15 dakika meme emdiyse üstüne mama ver sakın korkma alışır diye keşke alışsaydı bu kadar sıkıntı yaşamasaydık diyorum
Doktor bana evin 22 dereceyse sadece zıbınla yatır üstünü örtme derdi emdireceğin zaman tamamen soy sadece bezle kalsın ve memede uyutma çok zor bir süreç bizim düşüktğ sonra 18 e çıktı hastaneye yattık uzayan sarılıktı daha yeni yeni geçiyor