Bizimde doğduğunda sarılığı vardı 13 falan çıkmıştı hiç bi şekilde uyanmıyodu uyansın emsin diye ağlıyodum topuğunu sıkıyodum altını açıyodum asla uyanmıyodu sonra bi kaseye su koyup ayağını suya sokarak uyandırabildim 🤷♀️ bi deneyin isterseniz ıslak mendil bile uyandırmıyordu