cns06 hayır aşırı süt gelmeye başladı ilk gün doktor taburcu ederken gögsünü mutlaka sağ diye uyardı ben 1 gün sonra sağınca o gün ateşlendim ve şiddetli baş ağrısıyla hastaneye gittim mastit dedi sağmaya ve emzirmeye devam ettim gögüs ucum yarık oldu yani emzirirken kafayı yiyodum deliriyordum resmen her emzirmede kanadı ve kanlı şekilde emzirmeye devam ettim plastik ucla emzirdiğimdw de ici hep kan doluyodu neyse herkes emzir işte bizimde oluyo abartmaaaaa sözlerine inanop emzirdim de emzirdim sonra 1 gecede gögsüm patlıcak kıvama geldi doktora gittim mastit dedi antibiyotik iğne kullandım geçmedi tekrar acile gittim ağlıyorum ama delirmek üzereyim doktorun odasına gidip bana bakıp bakmıcagını sordum salya sümük ağlarken acıdı heralde cünkü önümde 70 kisi vardı hemen ultrason cektirdi %90 kısmı apse dedi ve şırıngayla boşalttırdık içindeki sıvıyıda kültür testi yaptık cünkü kullandıgım antibiyotikler ise yaramıyodu bakteri direncli cıktı bana o gün orda farklı bi antibiyotik yazdı onuda ictim alerji oldum sonra özele gittim hemen ameliyata aldı crp cok yüksek cıktı ve bas ağrısı ateş hic gecmedi ameliyat oldum ve kurtuldum cıkar cıkmaz sağdım 6 ay sağarak verdim