gzmcnr maalesef ki ben kızıma konuşarak anlatmayı denedim olmadı, sabır taşı denedim ona rağmen emin, sirke keza öyle. Aşırı inat ve bagımlıydı normal değildi yani. Ben sacımdan bi parça kesip bantladım her açıp baktığında ( yani krize girdiği anlar oldu) tane tane anlatmaya çalıştım ilk 3 gün inanılmaz zordu suan açmıyor hala arada bi aklına geliyor ama ilk günler gibi değil çok şükür