mer_ann sizinki emmediği için öyle düşünüyorsunuz , bide emen bagımlısı olan dışarda oturmada vs mekan farketmeksizin meme diye krize giren kendınk yerlere atan dakıka bası emmek için yakana yapışan bi beben olsaydı bence öyle düşünmezdin ben yaka silktim bayramlaşmaya gittiğimiz her yerde meme diye yakamı parçalıyor Vermeyınce ayrı kaos